Меню
Меню

ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ

Политика за връщане на стоки

Имаме 30-дневна политика за връщане, което означава, че имате 30 дни от получаване на вашата поръчка, за да поискате връщане. Моля, проверете поръчката си при получаване и се свържете с нас незабавно, ако артикулът е дефектен, повреден или ако получите грешна стока, за да можем да ви помогнем по-добре. Ние се доверяваме на качеството на марките, които предлагаме и ако има нещо, от което не сте доволни, нашият екип за обслужване на клиенти винаги ще може да помогне за разрешаването на проблема ви.

Ако искате да върнете своя артикул/и, можете да го направите, при условие че бъдат върнати в рамките на 30 дни от получаването им и в оригинално, годно за продажба състояние с опаковката и етикета, предоставени при получаване.

Всеки артикул се проверява щателно преди изпращане. Ние можем да възстановим оригиналните ви разходи, както и направените разходи за доставка/връщане от куриер, само ако артикулите ви са дефектни или объркани. Във всеки друг случай, разходите за доставка и връщане не се възстановяват.

Как да върнете артикул

Следвайте тези стъпки за лесно връщане:

  • Изпратете ни имейл на [email protected], за да ни уведомите, че искате да върнете своята поръчка
  • Кажете ни вашето име, номер на поръчка, артикула, който искате да върнете, причината за връщане и банкова сметка с име на титуляра, по която да възстановим сумата
  • Изпратете вашите артикул/и обратно при нас в рамките на 30 дни от получаването им, като посочите вашето име и номер на поръчката
  • Върнатите артикул/и трябва да бъдат изпратени обратно без следи от употреба, в годно за продажба състояние с оригиналните си етикети и опаковка
  • Всички артикули, върнати при нас, са за ваша сметка, освен ако не са дефектни/повредени или объркани от нас

Адрес за връщане: гр. София, ул. Крум Попов 24, Литъл Френдс ЕООД , тел: +359 877 760 945

Как да замените артикул

За съжаление не можем да предложим замяна за онлайн покупки. Ако желаете друг продукт или размер, който е наличен, може да направите нова поръчка.

Как да отмените поръчка

За да анулирате поръчка, трябва да ни уведомите възможно най-скоро, като изпратите имейл до [email protected] или се обадите на телефон за обслужване на клиенти. Ние ще направим всичко възможно да се съобразим. Въпреки това, ако пратката ви вече е платена и изпратена, ние няма да възстановим първоначалната цена за доставка на вашата поръчка (ако поръчката е платена с карта) и може също така да понесете допълнителна такса за връщане на подателя, ако тя е издадена от куриера. Тази такса за връщане на изпращача обикновено е същата цена като първоначалната ви куриерска такса, но може да варира.

Възстановяванe

Можем да възстановим сумата само за продукти, които достигат до нас в перфектно, неизползвано и препродаваемо състояние, с всички съответни етикети и в оригиналната опаковка. Затова оценяваме, че сте се погрижили да запазите всичко, включително външната кутия или опаковката, докато решавате дали да запазите поръчката си.

След като получим вашия върнат артикул, той ще бъде проверен и ще ви изпратим имейл, за да ви уведомим дали възстановяването ви е одобрено или отхвърлено. Ако е одобрено, вашето възстановяване ще бъде обработено и сумата ще бъде наредена по посочената от вас банкова сметка в срок от 5 работни дни. Сумата за възстановяване ще бъде общата сума, платена за закупените и върнати артикули (без да се включват куриерските разходи и опаковането на артикули). Сумата за върнат артикул, платен с банкова карта, обикновено ще бъде възстановена автоматично по картата, която сте използвали за покупката.

Замени в магазина - възстановяване на средства

Можете да върнете артикул, закупен онлайн в магазина, но възстановяването ви ще бъде обработено чрез онлайн системата и сумата ще бъде възстановена чрез банков превод. Артикулите, закупени в магазина, могат да бъдат върнати или заменени в същото състояние в рамките на 14 дни.

Сравнение на продукти